Materiale i forbindelse med udbuddet af Støttesystemerne

KOMBIT offentliggør nu en række dokumenter indeholdende væsentlige forhold i forbindelse med udbuddet af de fælleskommunale Støttesystemer.

KOMBIT giver nu interesserede leverandører mulighed for, at få indblik i centrale forretningsmæssige forhold omkring udbuddet af de fælleskommunale Støttesystemer. KOMBIT ønsker med offentliggørelse af disse vigtige forretningsmæssige forhold, at sikre, at alle leverandører der søger om at blive prækvalificeret også afgiver tilbud. De fælleskommunale Støttesystemer er centrale komponenter i den fremtidige kommunale it-infrastruktur, hvorfor KOMBIT ønsker at sikre sig en værdiskabende konkurrencesituation, der i sidste ende munder ud i de bedst mulige løsninger til kommunerne. 

Materialet består af en række bilag og notater:

  • Bilag 5 (Betalingsmodel og plan)
  • Bilag 10 (Licensbetingelser)
  • Underbilag 7.2B (Priser og betalingsplan)
  • Underbilag 7.2.I (Benchmarking)
  • Notat om rettigheder

Leverandører bedes være opmærksomme på, at det endelige udbudsmateriale er det, der fremsendes til de virksomheder, der opnår prækvalifikation. Der kan dermed være småjusteringer i forhold til det her offentliggjorte.

Eventuelle spørgsmål til materialet skal ske via EU-Supply.

Udbud af de fælleskommunale Støttesystemer

KOMBIT annoncerede udbuddet af de fælleskommunale Støttesystemer d. 12. februar.  Det kan du læse mere om i denne nyhed.

For at kunne deltage i et udbud fra KOMBIT A/S, er det et krav, at tilbudsgivere er registreret i EU-Supply. Gå til EU-Supply CTM her.

 

Kontakt

Chefkonsulent / Projektleder
3334 9438